Friday, May 20, 2011

MAJLIS QIAMULAI PUSAT PENGAJIAN BALQIS

Pada tahun 2011 pusat pengajian Balqis telah mengadakan program qiamulail.
Hanya gambar2 yang bisa ku kongsi. hehehe

                                                    guru2 sedang menanti kehadiran para peserta


                                     ustazah sedang membacakan sesuatu kapada pelajar2nya. :)
   saya sedang menerangkan sesuatu kepada kumpulan saya ''jangan main2 ketika orang mengajar''..kui2
                                 ape tu nak solat pon sempat je ko pandang belakang yerk..hihihih
                            kita boleh tengok kumpulan ni sangat bersemangat mengangkat tangan..
                     sijil2 penyertaan telah diberikan kepada2 pelajar yanag telah berjaya menamatkan program qiamulail ini.
    guru2 sedang bergambar bersama penceramah bebas dari k.L. Korang tengokla, betapa ramainya ustazah di Balqis.Ustaz hanya 3 org sahaja. Inilah salah satu tanda akhir zaman yang mana perempuan lebih ramai dari lelaki.....(orang perempuan baik pilih calon cepat2..hihihih)
 akhir sekali.... ini lah yang dinantikan kita semua untuk menjamu selera.''kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi'' tak kira lah nasi ayam ker....ape pun...kecuali nasi goreng yang tak pakai kuah..hahahahaha

No comments:

Post a Comment

Post a Comment